2016-04-10

Sento persones mori en un focon de templo barati

En Barat, plu ca sento persones ia mori en un focon a la Templo Puttingal en Paravur.

La focon ia comensa a sirca 03:30 de ora local, cuando un esplode ia aveni en un reserva de pirotecnicales per usa en selebra un festa de anio nova indu.

Multe persones ia mori cuando un construida a la templo ia colasa. Plu ca 200 es ferida.

La ministro xef de la pais, Narendra Modi, viaja a la loca, e ia tuita ce la asidente en Paravur es "angusante e xocante ultra la capasia de parolas".

Multe de la feridas es en un state grave e on trata los a la scola medical de governa en Thiruvananthapuram, la capital de la stato Kerala.

La xef de polisia de la stato ia dise ce multe de la mores es tan carbonida ce on va debe usa probas de ADN per identifia los.

On ia senti la colpa de la esplode en casas a distantia de an un cilometre. Un abitor ia comenta: "Pesos enorme de beton ia vola tra la aira. Blocos ia atera en nos jardin."

La ministro de internas ia comanda ce on investiga la asidente, e la ministro xef de Kerala va visita ance la loca a esta matina.

On ia teni la pirotecnicales en prepara per selebras a jovedi de un festa local, nomida vishu, a la comensa de la anio nova indu.

An tal, la judor distrital ia refusa permete ce on mostra la focos artal a esta ves, par causa de ansia sur securia e cexas par abitores prosima.

La polisia intende prosede la manejores de la templo e la contratores ci ia prepara la mostra de focos artal.

Pirotecnicales e petardos es comun usada a festas de templo e otra avenis publica en Barat, e asidentes no es rara.