2016-04-30

Un construida colasa en pluve en Nairobi

Salvores en Nairobi, la capital de Cenia, xerca desuples de persones sur ci on teme ce los ia es trapida par la colasa de un construida de sete niveles en pluve forte.

Imajes televisada de la loca ia mostra la asembla de un fola en la visineria Huruma, do salvores escava per trova survivores.

La Crus Roja ia critica "senas caososa" cuando salvores ia ariva.

La polisia ia informa ce on ia salva a la min 121 persones. On no sabe clar cuanto persones es trapida su la sete niveles de beton.

En ajunta, la pluve ia causa liscas de tera, destrui casas, e inonda vias. 14 persones ia mori, incluinte sete en la colasa. Cuatro ia mori cuando un mur ia cade.

Hurumu es un distrito povre a la borda de Nairobi. Lo conteni multe stradas streta cual ia impedi la ariva de pompores. La folas grande cual ia asembla ia es ance un fator impedinte.

Pos alga tempo, la armada ia emprende la controla de la salva, con aida de la Crus Roja Cenian.

Un portavose per la Crus Roja ia dise: "Nos oia ancora voses de persones ancora a interna."

Abitores ia descrive como la construida ia secute violente en la pluve ante colasa.

La cualia basa de construidas es un fato de la vive en Cenia. Un sonda en la anio pasada ia trova ce plu ca un dui de la construidas en la capital no conveni per es abitada.

On ave un demanda grande per casas en Nairobi. Esta ia provoca alga developores de imobila a sircoveni la regulas de construi, per redui se custas e grandi se profitas.

En 2015, presidente Uhuru Kenyatta ia comanda ce on esamina tota construidas de la pais, seguente un serie de colasas.

La salvores ia esperia bon momentos cuando los ia susede estrae alga enfantes de la ruinas tra venerdi.

Entretempo, la Crus Roja dise ce du xicos-pastores manca en un otra parte de la pais inondada.