2016-04-02

Un broma de april par Google fa ce on no rie

Google ia sutrae un boton de Gmail cual ia es intendeda como un broma de april. La boton ia envia un anima comica, ma alga persones ia encontra problemes con lo en se laboras profesal.

La boton ia apare a lado de la boton normal de envia, e ia permete ce on fini un conversa epostal par envia un imaje animada de un minion ci cade un microfon. Pos clica lo, on ia reseta no plu mesajes en acel conversa.

Un serie de cexas sur la boton ia apare en la foros de Google. La compania ia sutrae la boton e ia demanda per un pardona.

Lo ia ajunta ce usores ancora capas de vide la boton pote sutrae lo par reinisia la program Gmail.

La cade de microfon es un conseta de cultur poplal en cual un person fa un declara o refuta concluinte, ante lasa ce se microfon cade e pasea a via.

La boton no ia apare en la contas Gmail de clientes comersial.

"Con grasias a esta, me veni de perde me emplea," un usor ia comenta a la foros de Google. "Me es un scrivor e ia debe fini ante un limita de tempo. Me ia envia me articles a me empleor e ia reoia nunca de el. Sin intende, me ia envia la eposta par la boton de cade la microfon."

Un otra person ia cexa ce ja tra tre menses el fa intervisas per un posto en un compania, ma ia envia acaso un cade de microfon a la departe de emplea.

Un usor tre ia dise ce el ia envia "un eposta importante a 30 resetores".

Plu, par causa de un era en la codigo, en alga casos la imaje de la minion ia pote es enviada a la resetor an cuando on no ia clica la boton bromante.

Google ia informa usores sur la boton e se funsiona, par un mesaje en Gmail cuando lo ia apare prima.

Usores ci ia comuta la capasia de "desenvia" ia pote retira un mesaje en un periodo de tempo pos envia lo.

La compania ia publici ance alga videos bromante, incluinte un sur un servi nova de trae benes par paracade e un otra sur un elmo de "realia vera".

Google ia anunsia orijinal la crea de Gmail a 1 april 2004, e alora multe persones ia demanda a se esce lo va es desvelida como mera un broma de april.