2016-04-27

Un suri porta la torxa olimpial tra un campa de refujadas

Un refujada suri, ci ia es un sportor ante perde un parte de se gama en un bombi, ia porta la flama olimpial tra un campa de refujadas en Atinai.

Ibrahim al-Hussein, a ci on ia dona refuja en Elas, ia porta la torxa tra la campa Eleonas.

Esta eletriciste de 27 anios ia partisipa en competes de nada e judo en Suria. El es entre plu ca milion migrores ci ia entra a la Uni European, traversante a Elas par barco inflable.

Al-Hussein ave aora un gama prostesal, labora en un cafe de Atinai, e jua bascetbal de seja rolante.

El pote nada 50 metres en 28 secondos – sola tre secondos min ca se ateni la plu bon ante se feri. El va compete en la concurso elinica per nadores descapasida en junio.

El ia descrive se porta de la flama como un onora. "Me porta la flama per me, ma ance per suris, per refujadas en tota locas, per Elas, per sportes, per me ecipos de nada e bascetbal. Me gol es sede nunca, ma continua, avansa sempre. E me pote reali esta par sportes."

Entretempo, la Comite Internasional Olimpial ia anunsia ce un ecipo de asta 10 refujadas va partisipa en la Juas Olimpial de Rio. Un prosede de eleje va aveni en junio.

La flama olimpial ia es ensendeda en la semana pasada en la Templo de Hera, vea de 2600 anios, a Olimpia Antica.

A martedi, on va dona lo a ofisiores brasilera en un rituo a la stadion istorial olimpial en Atinai, do la Olimpiales prima de la eda moderna ia aveni en 1896.

Des-du mil torxores va porta la flama tra Brasil ante la comensa de la Olimpiales en agosto.