2016-07-05

Clinton descrive Trump como antisemita

En la SUA, Hillary Clinton, la aspiror presidental de la partito democrata, ia dise ce un tuita par se oposor Donald Trump, conteninte un stela de ses puntos, es "evidente antisemita".

La tuita ia inclui un forma simil a la stela de David sur un fondo de multe biletas de mone, con testo descrivente Clinton como la "aspiror la plu frodante de istoria!"

Plu tarda, on ia sutrae la tuita e reenvia lo con la slogan contenida en un sirculo.

Trump ia dise ce jornalistes es "nononesta" en descrive la forma como la stela de David, un simbol de iudisme.

On reporta ce la imaje ia apare prima en un mesajeria conoseda per antisemitisme e supremia blanca.

La ecipo campaniante de Clinton ia dise: "La usa par Donald Trump de un imaje evidente antisemita de pajerias raziste per promove se campania ta es sufisinte turbante. Ma la fato ce lo es un esemplo de un serie repetente debe furni un causa major de ansia a votores."

Trump ia retalia en un declara, descrivente la forma como "un stela fundal, comun usada par xerifes", e disente ce acusas de antisemitisme es "riable". El ia acusa Clinton de atenta redirije la atende a via de un consenta entre la sposo de Clinton e la avocato jeneral.

La ecipo de Trump ia nega ce la imaje ia es prendeda de un pajeria antisemita.

La stela de David apare sur la bandera israeli, e ia es usada par la nazis per identifia persones iudi.

A ante, Trump ia es esaminada cuando el ia reposta comentas fada par grupos supremiste en redes sosial.

Plu temprana en esta anio, on ia critica el cuando el ia fali nega direta se suporta per David Duke, un xef de la Ku Klux Klan, un organiza de supremia blanca, ci ia declara se aproba per Trump.