2016-07-14

Un prete zimbabuean recomenda protesta plu

Un prete zimbabuean, ci on ia deteni per tempo corta car el ia organiza un greve nasional en la semana pasada, ia recomenda ce on continua protesta.

Evan Mawarire ia dise ce persones debe resta a casa per contribui a un campania contra froda, malmaneja de la economia, e nonemplea. El ia ajunta ce la campania es seria en se desira de cambia.

Ier, Mawarire ia es librida cuando un corte en Harare ia rejeta un caso legal contra el.

Se avocatos ia susede convinse ce la acusa de suverti ia es ajuntada a minuto final, sutraente la posiblia de un prosede justa per el.

La prete ia es resente a la sentro de un campania en redes sosial per denunsia la maneja de la economia par la governa. El ia dise ce la gol de la promove #ThisFlag ("esta bandera") es "fa ce tan multe sitadanes como posible deveni envolveda en construi la nasion".

Se demanda la plu resente ce persones resta a via de labora per protesta contra la crise economial ia es jeneral iniorada, e la plu comersias ia abri como normal a mercurdi.

Mawarire ia confesa ce la protesta no ia es tan susedosa como lo de la semana pasada – cuando la sites de la pais ia pare abandonada – ma el ia dise ce la greve debe continua a jovedi.

"Ta ce tota de nos para e envia un mesaje a nos governa ce la situa basta ja," el ia dise. "Nos nesesa cambias en cosas multe simple, en campos multe simple. E la nos protesta – nonviolente, nonprovocante, en nos casas propre – es la plu bon car lo segue la constrinjes de la lege. Cada zimbabuean ci no partisipa prende de nos la posiblia de ajunta a la momento de la viaja de nos pais."