2016-07-22

Soldatos veteran zimbabuean sesa suporta Mugabe

La asosia de soldatos veteran de Zimbabue, cual ia fa un rol major e a veses violente en suporta presidente Robert Mugabe, ia publici un declara retirante se suporta de el.

Lo acusa Mugabe de tendes tiranin, egosentralia, e malgoverna.

On no sabe esce tota la membros de la asosia acorda con la testo.

La presa contra Mugabe, ci ave 92 anios, crese. Grupos en ZANU-PF, la partito governante, disputa publica per segue el, e on fa protestas sur la economia falinte. Ma Mugabe ia dise ce el intende aspira la presidentia denova en 2018 per governa asta se mori.

An en la momentos la plu difisil de se 36 anios en potia, Mugabe ia pote fida sempre la soldatos veteran, se cameradas en la campania per libria de Zimbabue en la desenio de 1970. Los ia es suportores dedicada ci a veses ia furni a el la fortia per violentia political.

La declara, ier publicida pos un consenta de representores de tra la pais, ia averti: "Nos nota, con ansia, xoca, e angusa, la radisi de tendes tiranin, personida par la presidente e se suportores, cual ia devora lenta la valuas de la campania per libria."

Lo pare ce la declara refleta no sola la opinas de alga soldatos veteran, ma ance alga persones militar major. Mugabe depende forte de la militaria per reteni se potia.

En la declara, la veteranes dise ce los no va suporta la campania de Mugabe per reeleje. Los acusa el de abandona los per la alia joven de ZANU-PF.

Plu, la declara culpa la "gida bancarota" per la crise economial de la pais. Mone manca de la bancos, e la governa ave difisiles en paia ofisiores publica.

"Nos es angusada," la declara ia dise, "par la tende de la presidente a favore se vitriol usual contra enemis persepida, incluinte protestores pasosa e ance soldatos veteran, cuando la economia es a punto de colasa. El es multe culpable per la situa grave de la economia nasional."

Plu temprana en esta semana, Mugabe ia responde a protestas antigoverna par recomenda ce Evan Mawarire, la prete ci ia organiza un greve nasional, ta parti de Zimbabue si el es noncontente con la situa ala.

On ia aresta Mawarire en la semana pasada, ma ia libri el cuando un corte ia rejeta la acusa de suverti. A pos, el ia sorti de Zimbabue a Sudafrica, do el ia dise ce el teme plu la critica par se fias ce el fali reata ca la puni cual la governa ta pote dona a el si el ta revade.