2016-10-21

Eletrica manca en la parlamento venezuelan

Un rompe de eletrica ia lasa la parlamento de Venezuela en oscuria cuando lo ia es a media de discute un lege dedicada a la campo de enerjia.

La lampas ia desensende cuando Ramón Lobo, un legor progoverna, ia defende ia politicas sur enerjia de presidente Nicolás Maduro.

Luis Florido, un parlamentor oposante, ia broma en Twitter: "La realias de la pais ia colpas los a la fas." Delsa Solórzano, un otra oposor, ia tuita un video de la salon oscur.

On ia suspende la sesion.

Venezuela fronti un crise sever de eletrica, e la furni manca frecuente. On reporta ce ance otra construidas en la mesma area de la capital, Caracas, ia sufri rompes de eletrica a la posmedia ier.

Venezuela, rica de petrolio, es a media de un crise economial profonda causada par un redui de la custa global de acel carburante. La pais sufri un manca de benes fundal, comedas, e eletrica.

Plu temprana en esta anio, la governa ia atenta maneja la crise par introdui un sistem de rasiona la enerjia e un semana de du dias de labora per laborores en la campo publica.

Lo ia culpa un secia major cual ia redui multe la profondia de acua a se parario idroeletrical xef. Ma la oposores ia acusa la autoriosas de malmaneja.

La governa ia sutrae ja alga de la medios introduida.