2016-10-10

Nijeria saisi $800 000 de judores frodosa

En Nijeria, la departe de securia ia saisi $800 mil de mone fisical en atacas contra judores major ci on ia suspeta de froda.

La ajenteria dise ce la atacas ia es fada en dias resente e ce alga judores ia es arestada.

La Asosia de Avocatos Nijerian ia acusa la autoriosas de fa un opera "en stilo de Gestapo", e ia esije la libri de la arestadas.

En un declara, la departe de securia ia dise: "La xercas ia descovre un monton de mone fisical de valuas diversa, local e stranjer, con imobila con valua de alga miliones de naira e documentos afirmante atas pecosa par esta judores. Nos ia monitori la modo de vive custosa e lusosa de alga de la judores, como ance cexas de la public consernada sur judis donada par froda e pertinente a cuantias de mone paiada."

La declara ia detalia ce la judores es de la corte suprema, la corte de apela, e la corte alta. On no ia publici la nomes de la suspetadas.

Reatante a la atacas, la asosia de avocatos ia recomenda ce presidente Muhammadu Buhari "averti direta tota la ajenterias de securia nasional e respeta la regulas de lege".

Pos emprende se posto en la anio pasada, Buhari ia promete labora contra la froda vasta florinte cual ia impedi la crese economial tra la pais.

Como parte de acel campania, un cuantia de ofisiores major pasada ia es acusada, ma se casos no ia progresa multe en la cortes.

Par causa de froda en la sistem legal, la condena de individuas potiosa es estrema difisil.