2016-10-20

Un sesafusili en Iaman

En Iaman, un sesafusili de tre dias ia comensa ofisial, negosiada par la Nasiones Unida.

La acorda ia ativi a un minuto ante medianote de ora local, a mera oras pos scaramuxas nova.

La soldatos de presidente Abdrabbuh Mansur Hadi, suportada par un alia saudi gidada, batalia la rebelores huti ci controla Sana.

La NU espera ce la pausa de combate va gida cisa a un recomensa de negosias de pas entre la du lados. La alia dise ce lo va onora la sesafusili si se enemis en la promove huti obedi ance lo.

La parlamento en Sana, en cual parlamentores prohuti es la majoria, ia recomenda ier "un obliga completa" a la sesafusili.

Ma on es setica sur esce la acorda va es obedida e va deveni un modo de fini esta gera interna de 19 menses. Lo es ja la atenta ses.

Hadi, ci abita aora estra la pais, ia dise ier ce el previde ce se enemis va viole la sesafusili. "Nos no espeta de los oji cualce cosa plu ca parolas evitante e posponente," el ia dise pos encontra la ambasadores SUA e brites.

La anunsia de la sesafusili segue ansia internasional sur la moris de 140 persones en un ataca airal saudi cual ia colpa un asembal funeral en Sana.

Ofisiores saudi dise ce la intende ia es ataca gidores de la rebelores huti, ma par causa de informas erante, on ia dirije lo a un otra loca.

Ismail Ould Cheikh Ahmed, la ambasador spesial de la NU a Iaman, ia comenta ce el espera ce la sesafusili "va salva la popla iamani de la versa de plu sangue e va permete la furni aumentada de aida umaniste".

En la gera en Iaman, soldatos fidosa a la governa internasional reconoseda de presidente Hadi combate la rebelores. La alia cual suporta Hadi, gidada per Arabia Saudi, acusa Iran de suporta la rebelores.

La NU dise ce la gera ia mata cuasi 7000 persones, ia feri plu ca 35 mil, e ia desloca a la min tre milion de pos marto de la anio pasada.