2016-10-09

Republicistes abandona Trump pos se comentas repulsante

En la SUA, multe republicistes major ia retira se suporta per Donald Trump, aspiror de la presidentia, pos la publici de comentas ofendente par el a tema de femes.

A venerdi, la jornal The Washington Post ia revela un rejistra audio de 2005 en cual el vanta ce el ia palpa e besa femes.

Trump ia responde ce el va abandona nunca la compete per deveni la presidente, e va delude nunca se suportores.

A la min des-du republicistes ia dise aora ce los no va vota plu per el. La plu resentes es John McCain, aspiror pasada de la presidentia, e Condoleezza Rice, ministro pasada de esternas.

McCain ia dise ce la comentas de Trump "nonposibli ce on continua ofre an un suporta dependente per se aspira". Rice ia dise: "Basta! Donald Trump no debe es la presidente. El debe retira."

Kelly Ayotte, senator de la stato Nova Hampshire, ia dise: "Me no pote suporta e no va suporta un aspiror de la presidentia ci vanta sur degrada e ataca femes." El ia dise ance ce el no va vota per Hillary Clinton ma intende scrive la nom de Mike Pence, la aspiror republiciste de la vispresidentia, sur se paper de vota.

Alga otra republicistes ia dise ce los va vota per Pence ance.

Trump mesma ia asentua ce el vide "no probable ce me va abandona", ajuntante ce el reseta un suporta "noncredable". En un tuita, el ia dise ce "la jornalistes e la funda desira tan multe ce me parti de la corsa".

Se sposa Melania ia declara ier ce "la parolas usada par me sposo es nonasetable e ofendente a me". Ma el ia ajunta ce se sposo ave "la cor e mente de un xef", disente ce el "espera ce on va aseta se escusa, como me ia fa, e va foca a la problemes importante cual sta ante nos nasion e la mundo". El ia sposi Trump en 2005, la anio de la rejistra ofendente.

Paul Ryan, presidente de la Salon basa, ia invita ja Trump a un aveni campaniante en la stato Wisconsin a esta fini de semana, ma ia cansela se invita, descrivente se como "repulsada" par lo cual el ia oia. On ia intende ce Pence vade en loca, ma el ia deside resta asente.

Hillary Clinton, la oposor democrata en la compete per la presidentia, ia descrive la comentas de Trump en la rejistra como "repulsante".

En la rejistra, fada en 2005 cuando Trump ia es a punto de apare en un telenovela, el dise ce "on pote fa cualce cosa" a femes "cuando on es un stela" e usa an la espresa "saisi los par la cuno".

Se parolas conteni un violentia casual cual cualce vitim de maltrata sesal reconose e cual repulsa la plu de femes.

Trump ia publici un declara video en cual el escusa se per la comentas. Esta ia ombri la publici de transcrives par Wikileaks de parlas par Clinton a asemblas privata.

La debate televisada du entre Trump e Clinton va aveni a esta sera en la site San Louis en la stato Missouri.

Trump ia dise resente ce en la debate el no intende reali se menasas de raconta sur la adulteras de Bill Clinton. Ma en se escusa video, el ia ataca direta la presidente pasada: "Bill Clinton ia maltrata vera femes, e Hillary ia tormenta, ataca, e vergonia se vitimes. Nos va discute esta en la dias veninte. Asta revide a la debate a soldi."