2018-03-06

On abandona un atenta de asende K2 en inverno

Trepores polsce es obligada a cansela sua atenta de deveni la primas ci asende la monte du la plu alta de mundo en inverno. Neva forte ia dana campas e aparatos sur K2, un monte cual sola sirca 300 persones ia susede asende.

Anunsiante la deside, Krzysztof Wielicki, la gidor de la ecipo, ia dise ce securia es la conserna xef. El ia es la person prima ci ia asende Monte Everest en inverno, en 1980.

La cansela segue un divide en la grupo, cuando un membro ia atenta ateni solitar la apico en lo cual on ia descrive como un atenta "completa suisidal".

La ecipo ia ariva en Pacistan en la tarda de la anio pasada per prepara per la asende. Temperatures sur la monte cade comun a -55°C en inverno.

Un cade forte de neva prosima a la apico ia covre cordones lasada par trepores presedente e ia dana tendas en via. Plu, on ia previde un mal clima per la dias seguente, e la neva densa ia crea un risca de avalanxas.

En la tarda de febrero, Denis Urubko ia deveni frustrada con la mision pos retardas, incluinte un ves en janero cuando el e un otra ecipor ia salva un trepor franses en la note. La om de 44 anios ia comensa asende solitar a 25 febrero, ma ia abandona sua atenta pos spende un note en clima sever a 7200 metres de altia.

K2, ance nomida Txogori, es situada a la frontera de Xina e Pacistan, e es la monte la plu alta en la cadena Caracorum. Lo es un de la 14 montes teran con plu ca 8000 de altia, e la sola cual on ia asende nunca en inverno.

Prima asendeda en 1954, lo es conoseda como la Monte Savaje car la trepa es tan difisil. 77 persones ia mori en atenta lo.