2018-03-13

Un avion cade en Kathmandu

Un avion portante 71 pasajores e ecipores ia cade en atera a la airoporto Tribhuvan en Kathmandu en Nepal, matante 49 persones. Pos estingui la focon, salvores ia tira corpos de la ruina negrida de la avion, cual ia es operada par la airocompania US-Bangla.

La compania culpa la controla de trafica airal, ma la airoporto dise ce la avion ia prosimi de dirije erante. La vola BS211 ia verje de sur la atereria en la posmedia ier.

Un rejistra de la conversa entre la pilote e la controlores de trafica a poca minutos ante la cade sujesta un malcomprende sur cual fini de la atereria ia es preparada per esta avion. On oia un controlor ci dise: "Me repete, turna!"

La avion, volante de Dhaka, la capital de Bangladex, ia ave 17 anios. Atestores ia descrive un pum grande e un secute violente de la veculo. Pasajores ia plora e ia repete frases en grupo. Dudes-du persones ia survive, e es aora en ospital: 11 nepalis e 11 banglas.

Esta es la desastre avional la plu mal en Nepal de anios. La nasion himalaian ave un istoria miscada en esta relata, con plu ca 70 cades envolvente aviones e elicotores pos 1949, cuando la avion prima ia atera ala. On ia atribui la plu de la asidentes a mal clima, pilotes nonesperiosa e manteni nonsufisinte.