2018-03-08

Un linia de boves colpada par lampo

Un cultivor australian ia trova ses boves mor, reposante en linia, en un situa cual espertas ia atribui a un colpa de lampo. La animales ia es descovreda longo la serca de filo spinosa de un ensirca en Queensland en la semana pasada, a alga dias pos un tempesta forte.

Dr Sabrina Lomax, un rexercor sur condui e bonstate de bestias a la Universia de Sydney, ia dise ce el crede ce tota ses boves ia es tocante la serca cuando los ia mori.

"En esta asidente strana, lo ia es mera un posa nonoportun de la animales en relata a la lampo," Lomax ia esplica. "Los ia mori direta par un ataca intensa de cor."

La posesor de la boves, Sr Derek Shirley, ia descrive se como "aturdida" par la descovre. Sua cultiveria es a sirca 70 cilometres a sude de Brisbane. El ia pensa inisial ce algun ia veneni la bestias.

"On simple no vide un grupo de los aliniada longo la serca," el ia comenta. "On ia ta pote cuasi estende un regla longo los."

Dr Karl Kruszelnicki, un comentor de siensa, ia sujesta ce la boves ia es cisa xocada cuando la lampo ia colpa la tera. "La campo eletrical entra tra sua gamas posterior, tra la corpo, e los esperia un ataca de cor," el ia dise.

En 2016, plu ca 300 renos ia es matada en un tempesta de lampo en Noria.