2018-11-18

Arjentina "no ave recursos" per leva un sumarina

On ia trova la ruina de un sumarina arjentina cual ia desapare con 44 ecipores en la Mar Atlantica. Ma la ministro de defende ia dise ce la pais "no ave la recursos" per leva lo.

La San Juan ia deveni mancante a 430 cilometres de la costa de Arjentina en 15 novembre 2017, e ia es retrovada pos un anio e un dia. Lo reposa a 900 metres su la surfas.

Relatadas de la ecipo esije aora ce la governa leva la ruina.

La sumarina ia implode. Sua casco es completa desformida e colasada, e detrito es sperdeda tra un area de sirca 70 metres.

Lo ia es trovada par un compania privata esuan cual pote mapa la fondo de mar. Arjentinaes fada ia emplea la compania pos la fali de un labora internasional per trova la barcon.

En pasada, la compania, cual usa vagadores suacuan, ia atenta trova la ruina de la avion malaisian perdeda MH370, ma sin susede.

La descovre de la San Juan ia aveni a la dia pos un rituo sombre per relatadas recordante sua amadas. Presidente Mauricio Macri ia es presente, e ia promete manteni la xerca per la sumarina.

Un ofisior marinal ia dise anonim: "Leva la sumarina a la surfas no es nonposible, ma lo es un opera multe complicada, e donce multe custosa."

La causa de la implode de la barcon es ancora nonclar, e la familias de la vitimes desira un investiga nondependente.