2018-11-24

Un scola en Brasil gania un premio arcitetal

Un scola abitada per enfantes nonvantajida en un parte distante e forestosa de Brasil ia gania la premio de esta anio per la construida nova la plu bon de mundo.

La compleso Vileta de Enfantes, cual casi 540 enfantes, ia reseta un premio internasional per eselentia en esta semana. Lo es situada en un cultiveria ensircada par foresta pluvosa en la stato Tocantins.

La construida es xef composada de lenio colida e conteni tre patios de jardines desiniada. La dormerias ensirca la jardines, e cada es distinguida par un panel de porte con un motif unica.

La salas es ventida con brices perforada, fabricada par mano en la compleso mesma, e los conteni mobilas spesial preparada. Un serie de scaleras de lenio scultada lia a la nivel alta de paserias e balcones, de do on pote regarda la patios e la compleso intera.

La judores de la premio ia loda la strutur per sua “eroisme umil”. Lo ia es desiniada par Aleph Zero e Rosenbaum, du companias de arcitetores.

Gustavo Utrabo, ci labora a Aleph Zero, ia dise ce la construida “boni la cualia de vive de la enfantes”. El ia ajunta: “Nos ia atenta crea un senti nova e un interprete contempora de la modos tradisional de construi en esta parte de Brasil.”