2018-11-30

Cameras deteta enganiores en un duimaraton xines

Cuasi 250 corores en un duimaraton ia es descovreda como enganiante par cameras de trafica, cual ia rejistra sua usa de un via rapida tra arboretas.

La organizores de la corsa en Shenzhen, Xina, ia trova ance 18 partisipores ci ia porta numeros falsa e tre corores descriveda como “finjores”. Tota la 237 persones ci ia froda es aora proibida de corsa en maratones.

“La core de maraton es no mera un eserse, lo es un metafor per la vive, e cada coror es encargada per se,” la organizores ia comenta.

Imajes caturada par cameras de polisia ia mostra corores ci ia pasa tra arboretas a un otra strada visina, en loca de continua longo la via coreta e turna a la fini.

La enganiores ia core tra du o tre cilometres min ca la distantia completa de 21 cilometres.

Esta corsa aveni anial en la site cuatro de la plu grandes en Xina, e lo atrae tipal sirca 16 mil partisipores.

La reportas de la engania ia provoca la jornal Dial de la Popla, un de la publicis la plu grande en Xina, a urje corores a “respeta la maraton e respeta la spirito de sporte” en un editorial.

En la anio pasada, organizores de la duimaraton de Beijing ia introdui un sistem de reconose fases, per preveni ce persones sustitui otras per core per los.

Xina ia aveni 1072 maratones e otra corsas de strada en esta anio. Esta cuantia es plu par 22 ca en 2011, longo la Asosia de Atletisme Xines.