2014-05-06

Migrantes a Elas afoca cuando se barcos inversa

La gardacosta elinica dise ce du barcos portante migrantes ia inversa en la Mar Ejean. A la min 22 persones ia afoca, e sete otras manca. On ia salva 36 survivores de la mar, e la xerca continua.

Elas es un porton major per migrantes e refujadas ci atenta ateni la Uni European. Multe traversa la mar de Turcia, e asidentes aveni frecuente.

La trafica maral de refujadas ia crese agu en la anio pasada, par causa de controlas plu sever a la borda teral entre Elas e Turcia a la norde. La gera continuante en Suria ia es ance un causa contribuinte.

En esta caso, la du barcos ia afonda a lundi, a un distantia de sirca milias maral de la isola elinica Samos, prosima a la costa turces. On ancora no sabe la nasionalia de la migrantes.

Barcos de gardacosta, barcos de pexa, du elicadores de xerca e salva, e un barcon de turi aida la xerca per survivores.

Elas, Italia, e Malta ia demanda repeteda ce la otra paises en la UE fa plu per aida los a maneja la cuantias grande de migrantes cual ariva a se costas. La barcos es usual suprafolida e organizada par traficores en Turcia ci fatura miles de dolares per la traversa perilosa.

Elas ia aumenta la securia de se borda con Turcia en agosto 2012.

La UE dise ce lo investa a plu patrulias maral, pos cuando plu ca 400 persones ia afoca en du ruinas de barco a Lampedusa, un isola italian, en otobre 2013.