2014-05-19

On teme un ondon inondante en Serbia

En Serbia, laborores de crise prepara per un "ondon inondante" sur un de la rios xef de la pais. On previde ce la acua de la Rio Sava va ateni un profondia estrema, menasante la sentro eletrical la plu grande en Serbia.

Esta segue la inondas la plu sever en desenios, cual ia lasa plu ca 35 persones mor e ia obliga desuples de miles de persones a fuji de se casas.

En Bosnia e Hersegovina, liscas de tera ia covre casas e disturba minas teral cual on ia depone en la gera de la desenio de 1990.

La inondas afeta ance Corvatsca. Tre menses de pluve ia cade sur la area en sola un pico de dias, causante ce rios supraflue e entra en la casas de la popla. On ave ancora avisas de inonda en multe partes de Serbia e Bosnia norde.

En soldi, on ia regania des-du corpos de Obrenovac, un vila serbsce. Con estas, la cuantia de mores en Serbia deveni 17.

En la entretempo, on crede ce 19 persones, e cisa plu, ia mori en Bosnia, e la autoriosas averti ce la cuantia pote crese ancora.

En la capital serbsce, Beograd, la pluve ia sesa final. Ma ofisiores teme ce acua fluente de Corvatsca e Bosnia pote crea un ondon sur la Rio Sava. Laborores e bonvolores ia pila sacos de arena longo la rio en Beograd e otra vilas.