2014-05-30

Ocupores nonlegal en Barcelona combate la polisia

En Espania, la polisia en la site Barcelona ia scaramuxa con ganges de jovenes con capetas, en la note tre de violentia causada par la proposa de destrui un casa de ocupores nonlegal.

A la min 25 persones ia es arestada cuando sirca 2000 protestores ia fronti la polisia. La protestores ia lansa botelas e petras a la polisiores.

En lundi, on ia ejeta ocupores nonlegal de Can Vies, un construida publica cual estremistes sinistriste ia ocupa tra 16 anios.

Un portavose de la polisia ia dise ce polisiores elmida ia core atacante contra la protestores pos cuando estas ia penetra un linia de securia. La protestores ia responde par cade baldones, rompe fenetras, e lansa misiles.

La protestores ia usa taticas simil en notes presedente, cuando los ia ataca ance furgones de polisia e bancas.

La construida Can Vies es situada en Sants, un visineria de clase laborante cual es poseseda par la autoriosa transportal de Barcelona. En 1997, ativistes ia saisi lo e ia usa lo per consertas, cursos, e otra avenis. La autoriosa vole destrui lo per redevelopa la area.

La polisia ia responde a un comanda de corte per vacui la construida. La comanda ia es donada pos la falta de discutes entre la ocupores e la autoriosa.