2014-05-13

Turcia debe paia 90 milion euros per se invade de Cipros

La Corte European de Diretos Umana ia deside ce Turcia debe paia 90 milion euros (123 milion dolares SUA) en compensa per se invade de Cipros en 1974. Entre la compensas comandada asta aora par la corte, esta es un de la plu grandes.

La isola resta divideda depos 1974, cuando Turcia ia invade la norde en responde a un colpa militar ala cual la governa elinica ia suporta De acel tempo, la tri norde es xef abitada par cipricas turces, e la du tris sude par cipricas elinica.

En la judi a lundi, la corte ia trova ce Turcia es ancora obligada a paia compensas, an pos la cuatrodes anios cual ia pasa.

La corte ia deside ce Turcia debe paia 30 milion euros per la sufri de relatadas de los ci ia desapare en la invade. Lo ia comanda un plu paia de 60 milion euros per la sufri de cipricas elinica ci abita sur la penisola Karpas, un enclave en Cipros norde.

Turcia no ia segue sempre la comandas de la corte. Lo ave ancora sirca 30 mil soldatos sur la isola, e lo es la sola pais cual reconose Cipros norde como un teritorio separada.

La Nasiones Unida estima ce 165 mil cipricas elinica ia fuji o ia es escluida de la norde, e 45 mil cipricas turces de la sude. Ma la partitos consernada dise ce la cuantias es an plu grande.

Gidores ciprica fa aora discutes nova con espera de reconsilia la diferes e reuni la isola.