2016-02-25

Apple contrataca sur securia de telefonetas

La xef de Apple, Tim Cook, ia contrataca la FBI sur se trata de un comanda par corte per aida desclavi la iPhone de Syed Rizwan Farook, ci con se sposa ia mata 14 persones en la site San Bernardino en California en desembre 2015.

Cook ia dise ce se compania ia descovre prima ce la comanda controversa esiste cuando jornalistes ia reporta lo.

"Me no crede ce la ferovia debe funsiona en esta modo," el ia comenta. "Me no crede ce on debe maneja un cosa tan importante a esta pais en esta modo."

An tal, un fonte prosima a la investiga ia informa jornalistes ce esta ia es "simple no vera", e ce la ecipo legal de Apple ia es "la prima persones ci ia sabe".

Un portavose per la FBI ia refusa comenta.

On reporta ance ce Apple ia comensa labora a un renovi de se aparatos, pos cual lo ta es nonposible de intrui a un iPhone par la metodo proposada par la FBI en esta caso.

Cook ia defende la refusa par Apple de segue un comanda par la FBI ce lo ta sutrae la blocos securial de la telefoneta de Farook afin on pote asede la datos en lo. El ia dise ce la FBI demanda ce la compania ta crea "la corespondente informatical de canser".

El ia dise: "Me crede ce la securia de la publica es estrema importante. La proteje de la datos de persones es estrema importante. E donce en esta caso la compromete es ce nos sabe ce par fa esta nos ta pote esposa persones a riscas noncredable."

A la demanda esce el es ansiosa ce Apple va impedi investigas cual ta preveni un ataca teroriste futur, Cook ia responde: "Alga cosas es difisil e alga cosas es coreta. E alga cosas es ambos. Esta es un de tal cosas."

La FBI ia razona ce Apple esajera la risca securial a se aparatos. Se dirijor James Comey ia dise ce Apple ave la sabes tecnical per intrui a sola la aparato de Farook en un manera cual no ta crea un "porte retro" en cada aparato de Apple.

Sondas reporta opinas diferente entre la popla de la SUA. Un sujesta ce la majoria de la persones sondada suporta la FBI, ma la rexercores ia nota plu suporta per Apple entre persones ci posese telefonetas intelijente.

Ma un otra sonda ia indica un ansia entre 55% de la respondores ce la FBI ta atenta usa la porte retro per "spia usores de iPhone".