2016-02-01

Un barcon de carga risca encalia en Frans

Un barcon de carga vade malfunsionante en dirije a la costa franses, ma on espera ce on va susede tira lo a securia ante cuando lo encalia.

La Espresa Moderna, cual ave 164 metres e ia es rejistrada en Panama, ia comensa apoia a martedi pasada, e on ia move tota 22 ecipores de sur lo par elicotor pos un clama per aida.

Atentas de tira lo no ia susede, ma on va atenta denova oji. Si esta fali, la barcon va colpa la costa sude-ueste de Frans en la oras temprana de la matina doman.

Ier, un clima nonfavorente ia impedi la laboras de salva, a du dias pos la rompe de un cordon de tira liada a la barcon sur mar turbosa.

La barcon porta 3600 tones de lenio e macinas de escava, e apoia aora con angulo de entre 40 e 50 grados.

Un portavose ia dise ce "reti la barcon de carga es completa nonposible" aora.

Sirca 300 tones de carburante es en la barcon, diseda par autoriosas franses. La jornal Sud-Ouest ia reporta ce on va ativi medios de crise si la barcon encalia, per conteni e sutrae la carburante.

En 2002, un tancador de petrolio ia afonda a lado de la costa de Espania norde, malversante 50 mil tones de petrolio e contaminante miles de cilometres de la borda de mar.

A 10:00 de ora universal ier, la Espresa Moderna ia es situada a sirca 100 cilometres de la costa sude-ueste franses, entre Bordeaux e Biarritz.