2016-02-12

Un projeta de sesafusili per Suria

La potias major de mundo ia acorda ce un "sesa de enemia" en Suria debe comensa pos un semana, seguente discutes en München, Deuxtland.

La sesafusili no va pertine a la batalia contra la grupos jihadiste Daex e al-Qaida.

Ministros de la Grupo Internasional de Suporta Suria (GISS) ia acorda ance aselera e grandi furnis de aida.

La anunsia aveni en cuando la armada suri, suportada par atacas airal rusce, avansa en la provinse de Aleppo, con risca de ensirca desuples de miles de siviles en partes de la site Aleppo ocupada par rebelores.

La governa suri e la grupos xef oposante no ia dise esce los va reali la sesafusili.

Plu ca un cuatri de milion persones es ja matada en cuasi sinco anios de batalia en Suria.

Un grupo de taxe presideda par la SUA e Rusia va labora per reali la sesafusili par consulta con la grupos oposante en Suria.

On previde ce furnis de aida a comunias suri asejada va comensa tan pronto como venerdi.

John Kerry, la ministro SUA de esternas, ia confesa ce la projeta de sesafusili es "aspirante" e ia dise ce la proba real va es esce la partitos diversa onora se prometes.

El ia fa la anunsia a lado de se corespondente rusce, Sergei Lavrov, e la ambasador spesial de la Nasiones Unida per Suria, Staffan de Mistura.

Lavrov ia comenta ce on ave "razonas per espera ce nos ia fa un labora eselente oji". Un proposa plu temprana de Rusia ia previde un comensa de sesafusili a 1 marto.

A la confere jornaliste, Kerry ia sujesta denova ce atacas airal rusce colpa lo cual la Ueste regarda como soldatos moderada oposante, e no teroristes, como Moscva declara.

La ministro brites de esternas, Philip Hammond, ia comenta ce la sesafusili va funsiona sola si Rusia para se atacas, ma Lavrov ia dise ce los va continua.

La GISS ia acorda ance ce negosias de pas, incluinte la governa suri e la rebelores, debe recomensa tan pronto como posible. Discutes inisial ia es interompeda a mera dias pos comensa en la parte plu temprana de esta mense en Genève, seguente la avansa en Aleppo.

Miles de persones deslocada par la batalia ia deveni encaliada a la frontera con Turcia, e ajenterias de aida ia averti sur un situa rapida malinte.

Un portavose per la oposa suri ia comenta: "Si nos vide atas e realis en pratica, nos va es pronto en Genève."