2016-02-23

Un malversa de petrolio en Peru

A la min 3000 bariles de petrolio ia es malversada en un rejion de la Amazonas pos goteas de la tubo xef de petrolio peruan.

La petrolio ia contamina du rios de cual a la min oto comunias nativa depende per se acua.

La compania Petroperú ia promete un limpi completa, e furni ance comedas e acua. Lo ia dise ce la gotea prima ia es causada par un lisca de tera, ma la causa de la otra rompe no es clar.

Petrolio ia entra a la rios Chiriaco e Morona en Peru norde-ueste. La malversa afeta la comunia axuar e pluves forte ia impedi la labora per conteni lo.

La ministreria peruan de sania ia declara un crise de cualia de acua en sinco distritos, e ofisiores ia dise ce Petroperú risca multas de asta 17 milion dolares si on trova ce la malversas ia afeta la sania de la popla local.

La Organiza de Evalua e Esamina Ambiental ia dise ce la malversas "no es casos isolida" e ia comanda la compania a recambia partes de la tubo e boni se reparas.

La presidente de Petroperú, Germán Velásquez, ia nega ance reportas ce la compania ia paia a enfantes per limpi la mugre densa. An tal, el ia ajunta ce el considera desemplea cuatro ofisiores de la compania, de ci lo es posible ce un ia permete ce enfantes colie petrolio.

El ia dise ce la compania evalua la tubo, construida en la desenio de 1970, per preveni malversas futur.

La goteas ia bloci la transporta de asta 6000 bariles de petrolio per dia.