2016-09-07

On acusa ce la governa suri cade cloro sur Aleppo

On acusa ce fortes suri governal ia cade bombas de baril, conteninte cloro, de elicotores sur un suburbe de Aleppo, ferinte 80 persones.

Bonvolores de labora de crise dise ce persones ia sufri problemes de respira pos un ataca a la area Sukari.

La reportas no ia es nonpartisan sertida.

Un investiga gidada par la Nasiones Unida en agosto ia trova ce la governa suri ia usa cloro a du veses, cisa plu. Ma la governa ia nega sempre la usa de armas cimical.

Esta aveni en cuando xefes suri oposante prepara consenta oji en London, per inisia un projeta nova de traversa political per atenta fini la gera.

La grupo political xef de la oposante, la Comite Alta de Negosias, va es ospitada par Boris Johnson, la ministro de esternas de la Rena Unida. Ministros de esternas de la grupo Amis de Suria va es presente.

Adel al-Jubeir, la ministro de esternas de Arabia Saudi, ia dise ce el crede ancora ce on pote trova un solve political de la gera, e ce Bashar al-Assad no ocupa "un loca de vantaje o vinse", an pos la avansas resente de se fortes. "Ma si Assad continua es ostinosa e continua ata lenta e continua refusa engrana seria," el ia dise, "alora evidente on va debe ave un Scema B, cual va envolve ativia militar plu aumentada."

Ibrahem Alhaj, un salvor de la Defende Sivil Suri, ia dise ce el ia ariva a la loca de la ataca en Aleppo ier, corta pos la cade par elicotor de bariles conteninte lo cual el ia descrive como cuatro silindres de cloro.

La Defende Sivil Suri es un ecipo de bonvolores ci responde a crises en areas ocupada par la oposante. Lo ia posta video a se paje de Facebook, mostrante enfantes angusada ci respira usante mascas de osijen. La grupo ia acusa la governa de un otra ataca de cloro en agosto.

Rusia, un aliada de la governa suri, ia acusa rebelores de xuta cartuxes conteninte "gas nosiva" a areas de Aleppo ocupada par la governa.

Cloro es un cimical industrial comun, ma se usa en armas es proibida par la Acorda sur Armas Cimical.

La Nasiones Unida ia dise ier ce un periodo corta de lejeri per persones nonmilitar afetada par la gera en Suria, en la parte temprana de esta anio, ia cambia aora a un recomensa de combate an plu savaje.

En se reporta des-du sur Suria, lo ia dise ce la sesa de atas de gera en febrero ia permete ce alga vilas reseta se aida prima de anios, ma ce esta ia dura tra sola un pico de semanas. La reporta dise ce 600 mil suris es aora asejada, e ce 300 mil otras es trapida en la site Aleppo.

A soldi, on ia reporta ce fortes suri governal ia recatura partes de Aleppo cual ia es perdeda a rebelores en la mense pasada. Par esta causa, distritos ocupada par rebelores en la este de site es aora denova asejada.

Oservores ia dise ce fortes governal ia recatura du academias militar en la suburbe Ramouseh a sude de la site e ia rompe un linia de furni resente instituida a la rebelores.