2016-09-30

Un tren colpa un stasion en New Jersey

En la SUA, un tren de viajores dial ia colide con un stasion en la stato New Jersey. Un fem ia mori e plu ca sento otra persones ia es ferida.

La tren ia fali lenti, ia pasa tra la paradores de bileta, e ia entra a la reseteria de la stasion Hoboken. La vagones e la stasion ia es multe danada, e un parte de la teto de la construida ia cade.

La servis de crise ia ativi a pos: pompores e empleadas de ferovia ia aida persones a sorti de la vagones destruida.

Hoboken es situada a la Rio Hudson, a la otra lado de la site New York. Multe persones usa la stasion per viaja a Manhattan.

La fem ci ia mori ia es colpada par detrito en sta sur un plataforma. El ia ave 34 anios.

La gidor de la tren, Thomas Gallagher, ci ave 48 anios, es en un state grave a un ospital local, ma el coopera con investigores.

Chris Christie, la governor de la stato, ia dise: "Nos ave no indica ce esta es cualce otra ca un asidente trajedial."

En 2008, la Congresa de la SUA ia aseta un lege obligante tota trenes a porta sistemes nova de securia ante la fini de 2015. Ma la plu de companias ferovial no ia sasia la esije, car la sistem es custosa e complicada per instala.

Alga companias, incluinte New Jersey Transit, ia menasa clui completa si on ta enforsa la lege. La Congresa ia responde par estende la limita asta 2018. Companias va pote alora solisita plu tempo per fini la renovis e proba la sistem.

On intende completi instala la sistem nova en la trenes de viajores dial de New Jersey ante la fini de 2018.

Seguente la reporta de progresa la plu resente de New Jersey Transit, zero de la 440 trenes en acel linia porta la sistem nova, e on ia instrui zero empleadas sur se usa.

La sistem, nomida "controla positiva de tren", es desiniada per supresa automata la atas de la gidor si la locomotiva viaja tro rapida. En efeto, lo garda contra eras umana cual ta pote causa colides o desrelis. Lo usa jeolocali e un lia sin filo per envia informas de trenes a controlerias en tempo real.

On ia judi ce la parte de la construida usada per trenes de viajores dial es secur, e pote recomensa funsiona.

La Comite de Securia de Transporta Nasional va esplora esce la colide ier ave cualce similes con un colide a la mesma stasion cual ia feri 34 persones en 2011.