2016-09-23

Un enfante peti survive tra tre dias en foresta sibirsce

En Rusia, un xico de tre anios ia survive solitar tra 72 oras en un foresta sibirsce, en un area conoseda per lupos e ursos.

Tserin Dopchut ia ave sola un bara peti de xocolada en se pox cuando el ia vaga a en la foresta. On ia inisia un xerca vasta de tera e aira per trova Tserin, ci ia segue cisa un caneta cuando el ia desapare.

La enfante ia es atendeda par se duava, ma el ia vade a via prosima a la vileta Khut, situada en foresta densa en la Republica Tuva, cuando la fem ia turna se dorso.

Tra 72 oras la enfante corajosa la fronti temperatures basinte, la menasa de bestias savaje, e la peril de cade a un rio rapida, ante cuando se tio ia salva final el.

"La situa ia es multe peril," Ayas Saryglar, la xef de la ajenteria de defende e crises sivil de Tuva, ia dise. "La Rio Minas es rapida e fria. Si un enfante peti ta cade a en, el ta mori serta."

"On ave lupos e ursos en la foresta. La ursos nuri aora se per la inverno. Los pote ataca cualce cosa movente. En ajunta, lo es calda en la dia, ma a note la tera jela an. Si nos recorda ce la enfante ia desapare en la dia, el no ia es bon vestida – sola un camisa e sapatos, no jacon."

La opera de xerca Tserin ia envolve viletanes, polisiores local, e un elicotor en un area vasta de sirca 120 cilometres cuadrida, tra dia e note.

Un otra ofisior ia dise ce on ia trova la enfante cuando el ia reconose la vose de se tio clamante se nom. Pos es abrasada, se demanda prima ia es esce se auto de jueta ia es oce.

Salvores ia loda la stratejia de la paseor nova – el ia trova un loca seca su un larix e ia dormi entre se radises.

Sholban Kara-Ool, un xef de la rejion, ia comenta: "La vileta intera fa un selebra per festi se survive."

Dotores dise ce Tserin ia sufri no feris grave de se malesperia.

On ia dona a el la nometa Mowgli, la nom de la orfan imajinada en la novelas Libro de Junglas par Rudyard Kipling. On predise ce Tserin va deveni mesma un salvor, car el ia mostra un capasia stonante de dura per survive tan longa a se eda en la foresta fria.