2018-06-08

Froda en futbal ganaian

Gana ia disolve sua asosia nasional de futbal pos cuando sua presidente ia es filmada en aseta parente de un dona de mone. Kwesi Nyantakyi ia prende $65 000 de un reportor ci ia desembla como un comersior desirante investi a futbal ganaian. El no ia comenta sur la alega.

La investiga secreta par Anas Aremayawa Anas, un jornaliste controversa, sta demandas sur la natur de futbal en Africa. Sua filma, titulda "Cuando avaria e froda deveni normal", ia es donada a autoriosas en la mense pasada e ia es publica mostrada a la ves prima a mercurdi.

Mustapha Abdul-Hamid, ministro ganaian de informa, ia dise ce la governa ia "deside fa direta medias per disolve la Asosia de Futbal de Gana" (AFG), sitante "la natur vasta de la putri parente". El ia ajunta ce medias tempora per la governa de futbal ganaian va es anunsiada pos tempo corta, en cuando on formi un asosia nova.

Nyantakyi es la vispresidente de la Federa de Futbal African e ance un membro de la Consilio de FIFA, cual es en efeto la comite cual governa futbal mundal. Pos emprende la AFG, el ia presenta la oposa de froda como un parte major de sua mesaje. Ma en la filma, el carga un saco de plastica negra con mone.

La ecipo de la filma ia invita el a un otel lusosa en Asia sude-ueste, prometente un consenta con un comersior rica ci desira negosia sponsoria con la AFG. Nyantakyi ia negosia e scrive un acorda de sponsoria cual ta permete envia alga de la mone a un compania poseseda par el. Si la acorda ia ta es realida, el ia ta pote profita par $4,5 milion.