2018-06-02

Un relijio pagan islansce va construi un zigurat

En Island, membros de un promove relijial fundida sur credes antica sumer intende oteni un templo en la capital Reykjavík.

La zuistes – ci parteni a un relijio pagan moderna derivada de lo de Sumer – ia solisita un permete per construi un zigurat de du niveles como un sentro per sua congrega cresente.

Zuisme es un relijio relativa nova. Lo ia deveni ofisial rejistrada en Island en 2013, e plu ca 2800 persones es membros.

Sua xef, Águst Arnar Ágústsson, ia esplica ce la grupo ia desira sempre un loca de adora per sua seguores, ma par causa de la crese rapida de la promove en Island, la situa ia deveni plu presante. El ia dise ce la comunia nesesa spasio per rituos de nomi, sposi e adora jeneral, como ance per reunis de "bir e preas".

Zuisme es cisa atraente car sua membros no paia custas de parocia. En loca, on solisita ce zuistes rejistrada contribui a la reserva de zigurat, per aida construi e manteni la templo projetada.

La promove reclama ce sua sistem de crede es la plu vea de mundo, e es fundida sur la panteon sumer, reconosente An, Enlil, Enci e otra dios adorada en Mesopotamia antica.

An con sua popla cresente, zuisme es ancora distante de defia la relijios major par sua cuantia de membros. Plu ca 80% de islansces es rejistrada como cristianes, e plu ca 230 000 identifa se como membros de la Eglesa Luteran de Island. Zuistes representa 1% de la popla de la pais.