2018-06-21

Jazair descomuta la interede per esaminas

En Jazair, on ia descomuta la interede tra la pais intera per atenta fronti froda en esaminas de scola.

La servis de interede, e par linia fisada e par telefoneta, va sesa per un ora pos la comensa de cada esamina de diploma de liseo, per preveni esposas de informa. Esta va aveni tra tota la semana de esaminas, de 20 a 25 junio.

La responde segue un froda vasta en 2016, cuando on ia esposa enlinia la demandas ante e en la esaminas. Como resulta, la autoriosas ia solisita en la anio pasada ce furnores de servis de interede preveni la asede a redes sosial – ma esta medias nonobligante no ia sufisi.

Nouria Benghabrit, ministro de educa, ia dise ce Facebook va es blocida tra la pais per la periodo intera. El ia comenta ce, an si la governa "no es comfortosa" con la deside, "nos debe no sta pasiva ante un tal esposa posible".

En ajunta, on ia proibi tota studiantes e empleadas scolal de entra a cualce de la 2000 esaminerias de la pais si los porta un aparato eletronical con capasia de asede la rede. On ia pone detetadores de metales a la portes.

Benghrabit ia dise ance ce on ia instala cameras monitorinte e blocadores de telefoneta a locas do on primi la paperes de esamina.

Pico plu ca 700 mil studiantes va presenta se per la esaminas de liseo en la semana veninte. Los espeta descovre sua resultas de 22 julio.