2018-06-22

Sara Netanyahu es acusada de froda

La sposa de Benjamin Netanyahu, ministro xef de Israel, es acusada sur froda pertinente a un malusa alegada de mone governal. On ia acusa Sara Netanyahu de usa 359 mil xeceles per furni comedas a la casa ofisial de la ministro xef. On ia acusa el ance sur un rompe de fida pos un investiga polisial.

Sara Netanyahu ia nega tota la acusas, cual sua avocatos ia descrive como asurda e iludente.

En la anio pasada, la avocato jeneral ia anunsia ce el considera acusa Netanyahu sur la alegas pos un investiga longa cual ia deveni la tema de discutes intensa en jornales israeli.

On suspeta Netanyahu e Ezra Seidoff, un visdirijor pasada de la ofisia de la ministro xef, sur es envolveda en reclamas de spende entre setembre 2010 e marto 2013 per comedas traeda a la casa de la ministro xef e per cosinores privata.

On dise ce la reclamas de spende ia es fada en asconde ce la casa emplea ance sua propre cosinor. On no permete ce la governa finansia ambos.

Un declara de la avocato jeneral en setembre pasada ia dise: "En esta modo, sentos de comes de restorantes e cosinores ia es frodosa resetada a cuantia de 359 mil xeceles."

Benjamin Netanyahu ia reata coler a lo cual el ia regarda longo como un xasa de sorsores contra sua familia de profil alta, gidada par oposores political.

La avocatos de Sara Netanyahu ia dise ce no froda o rompe de fida ia aveni, e ce el no ia conose la prosedes coreta. Los ia ajunta ce la person ci ia comanda la comedas ia es la manejor pasada de la casa.