2018-06-12

Trump e Kim fa un encontra sin presedente

Donald Trump e Kim Jong-un ia fa la encontra prima entre un presidente corente de la SUA e un xef de Corea Norde (Txoson), en un developa major pos un anio de intercambia menasas.

La duple ia presa manos con lunlotra a un otel lusosa sur la isola Sentosa en Singapor ante fa discutes. A la fini de sua confere, los ia suscrive un documento descriveda como "completa", ma no ia esplica lo cual los ia acorda.

Los ia discute la redui de tensa e la desarma nucleal. "Me pensa ce ambos lados va es multe impresada con la resulta," Trump ia dise, ajuntante ce plu detalias va es furnida a pos.

La confere ia comensa con un vista saisinte, nonimajinable a mera menses ante aora. La du omes ia pasea en dirije a lunlotra, e cada ia teni firma la mano de la otra ante banderas de la SUA e Txoson.

Con Trump colpetante la braso de Kim, los ia sta sur un tapeto roja e ia intercambia alga parolas ante turna se a la jornalistes asemblada.

Sentante a lado de lunlotra ante un consenta privata, la duple ia pare destensada an en la situa. "Veni asi no ia es fasil," Kim ia dise. "On ia ave ostaculos ma nos ia vinse los per es asi." Sua corespondente ia responde: "Acel es vera."

La du omes, acompaniada mera par interpretores, ia parla tra pico min ca 40 minutos. Alora delegas peti de conselores ia ajunta se per un come en labora.

De Washington, la grupo ia inclui Mike Pompeo, ministro SUA de esternas, e John Bolton, conselor de securia. A la lado de Pyongyang ia es Kim Yong-chol, la aidor xef de Kim e un xef pasada de spiores, e Ri Yong-ho, ministro de esternas.

Los ia comparti un misca de platos de orijinas diversa, incluinte concombres plenida e pexes lenta coceda en soia.