2018-06-27

Litigas contra separa de familias migrante a la SUA

Des-sete statos de la SUA litiga la governa de Donald Trump sur sua separa "cruel e nonlegal" de familias migrante. Los oposa la politica de refusa ce refujadas traversa la frontera de Mexico.

Entretempo, un judor en California ia deside ce tota familias de migrores nondocumentida ci on ia separa a la frontera debe es reunida en 30 dias, e ce enfantes con min ca sinco anios debe trova se denova con sua jenitores en 14 dias.

Paperes presentada par la Uni American de Librias Sivil ia conteni multe racontas de jenitores ci no ia pote trova o comunica con sua enfantes pos deveni separada par ofisiores de frontera.

Esta es la defia legal prima par la statos sur separa de familias. On razona ce la comanda par la presidente republican preveni la tratada coreta de familias migrante, con direto de xerca refuja.

En la semana pasada, Trump ia recomenda deportas rapida, a mera un pico de dias ante fa la comanda.

Statos xerca aora un judi de corte per reuni familias e fini la pratica separante par declara ce lo es oposada a la constitui de la pais.

La litiga cexa ce la comanda par Trump no refere a la fini de separa familias o a la reuni de familias ja separada. Lo descrive ance la politica como "un ofende" contra la interesas de la statos a manteni niveles de cura per enfantes e a conserva relatas entre enfantes e jenitores.

Un nota de Barbara Underwood, la Avocato Jeneral de York Nova, ia refere a enfantes migrante, tenida en acel site, ci sufri depresa, ansia e condui suisidal. "Par aranca enfantes a via de sua jenitores e envia los a distantia de sentos de milias, la governa de Trump ia causa ja un trauma nomimajinable a esta enfantes, e ia sumina la interesas fundal de York Nova a proteje sua sania, securia e bonstate."

La Ofisia de Relocali de Refujadas de la SUA ia dise ier ce 2047 enfantes de migrores es ancora su cura de la departe de sania. On ia envia los a selulas, benerias convertida, tendas de deserto o adotores tempora.

La litiga es simil a la caso contra la proibi par la governa ce la plu de persones de Iaman, Iran, Libia, Somalia e Suria viaja a la SUA. Hawaii ia bloci inisial la proibi, ma la Corte Suprema ia reversa la deside a la matina de ier.