2018-06-25

On aresta tota polisiores de un vila mexican

On ia deteni la polisia intera de la vila Ocampo en Mexico, suspetada sur envolve en la omiside de un aspiror maioral. Fernando Ángeles Juárez, ci ia ave 64 anios, ia es fusilida par persones nonconoseda a jovedi estra un de sua casas.

Plu ca 100 politicistes ia es matada tra Mexico ante la vota jeneral a 1 julio. Ángeles ia es la politiciste tre matada en la stato ueste Michoacán en pico plu ca un semana.

La 27 polisiores e la secretor local de securia publica ia es detenida par fortes federal en la oras temprana de ier.

Ángeles ia es un comersior susedosa con poca esperia political presedente. El ia considera aspira nondependente, ma ia junta se final a un de la partitos xef de Mexico, la Partito de la Revoluti Democrata, a la sinistra sentral.

Un de sua amis la plu prosima ia dise: "El no ia tolera vide tan multe povria, nonegalia e froda, e donce el ia deside aspira."

Pos la omiside, avocatos ia acusa la secretor de securia publica, Oscar González García, sur involve. Cuando ajentes federal mexican ia ariva en la vila a saturdi per deteni el, los ia es parada par polisiores local. Los ia reveni con refortintes en la matina de soldi e ia aresta la polisia intera e sua xef, securinte sua polsos e prendente los per interoga en Morelia, la capital de Michoacán.

Avocatos acusa la polisiores e González sur lias con grupos de crimin organizada en la stato.

Mexicanes va vota en la soldi veninte per eleje un presidente nova, con senatores e membros de la Salon Basa. Plu ca 3000 postos a niveles rejional e local va es ance riscada.