2018-09-02

Esplodes a un airoporto suri

Suria ia nega reportas ce un serie de esplodes oji a un airoporto militar prosima a Dimashq ia resulta de atacas airal israeli.

Fontes militar suri ia dise ce la pumes forte, reportada a la airoporto de Mezzeh, ia es causada par un esplode en un teneria de armas cual ia resulta de un rompe eletrical.

Israel ia inisia atacas airal contra Suria en la pasada, e on ia acusa lo de dirije estas contra la airoporto de Mezzeh en la anio pasada.

La xef de la Oserveria Suri per Diretos Umana, un grupo monitorinte, ia dise ce la airoporto militar ia es cisa colpada par "un misil israeli" xutada supra la teritorio ocupada de la Plano Alta Golan. La airoporto conteni empleadas de la Forte de Aira Suri.

Ma un fonte militar suri ia rejeta plu tarda la informa, disente ce la base no ia es la ojeto de un ataca israeli.

Imajes en redes sosial ia pare mostra alga esplodes potiosa en la rejion.

En maio, Israel ia dise ce lo ia ataca infrastrutur militar irani en Suria pos lo cual lo ia descrive como un ataca irani par roceto contra teritorio tenida par israelis. En la mense seguente, Israel ia dise ce lo ia tira a tera un avion militar suri cual ia entra a sua spasio de aira – un aveni rara entre la du enemis.

En janero de la anio pasada, jornalistes de stato ia sita un dise de la armada ce alga rocetos ia es lansada a la compleso airoportal de Mezzeh, acusante Israel de bombarda la loca.