2018-09-09

Un parocian espaniol malfa un restora de scultas

Un parocian espaniol ia repinti un colie de scultas de la sentenio 15 en colores xiliante, atraente burlas tra la pais.

En un de la scultetas de lenio, cual ia es nonpintida a ante, Jesus porta aora un roba briliante verde, e Maria ave un tela de testa e linioio de ros briliante. Un otra sculta mostra San Pedro, aora vestida en roja intensa.

Los es situada en un eglesa en un vileta en la rejion Asturias en Espania norde.

Un de la 28 abitores de El Ranadoiro, María Luisa Menéndez, ia reseta la permete de la prete local per pinti la scultetas. El ia comenta: "Me no es un [depintor] profesal, ma me ia gusta sempre lo, e la figures ia nesesa vera es pintida. Donce me ia pinti los a mea capasia, con la colores cual ia aspeta bon a me, e la visinas ia gusta lo."

Ofisiores de la rejion ia es min plaseda.

En junio on ia critica un eglesa en Estella, un vila norde, cuando lo ia emplea un ensenior de arte e artisania per refresci un sculta de lenio de San Jorj de la sentenio 16. La geror ia es vera mutada, ganiante un fas ros e armur de colores briliante. Alga comentores ia compara lo a Tintin, un carater de cartunes.

Ma entretempo, un restora malfada de un fresco en 2012 ia deveni mesma un atrae major, tirante miles de visitores a la vila Borja, ance en Espania norde. Ecce Homo par Elías García Martínez ia es vidable en un eglesa prosima a Zaragoza tra plu ca sento anios, mostrante Jesus en la corona de spinas.

La fresco ia dejenera gradal par causa de umidia, asta cuando un parocian vea ia atenta boni lo par sua brosa. La resulta aspeta simil a un simia.