2018-09-07

Un aspiror presidental es cotelida en Brasil

Un competor favoreda en la eleje presidental de Brasil, Jair Bolsonaro, ia es cotelida en un asembla campaniante. La politiciste estrema destriste ia es atacada entre un fola en Minas Gerais, un stato sude-este.

El ia reseta sirurjia per feris a sua intestines e on previde ce el va recovre.

Esta politiciste controversa, ci ia scandali multe en Brasil par sua comentas raziste e omofobica, ia presenta forte en sondas resente. Si la sondas es coreta, el va gania la plu votas en la eleje en otobre si la presidente pasada Lula da Silva va fali en sua atenta de reversa un proibi ce el mesma reaspira la posto.

Videos de la aveni en la site de Juiz de Fora mostra Bolsonaro tenida en la aira par sua suportores e levante sua diton, cuando algun feri el con lo cual pare es un cotel. El convulsa en dole, e sua suportores basi rapida el a la tera per pone el en un auto.

Pos la ataca, sua fio Flavio ia tuita inisial ce la feri es "sola surfasal", ma el ia dona un evalua plu sombre pos du oras, disente ce Bolsonaro ia ariva "cuasi mor" a la ospital.

Ofisiores de la ospital ia clari plu tarda ce Bolsonaro ia sufri un coteli profonda e perilinte en sua intestines e es aora en un state "grave ma stable". El va spende a la min un semana en ospital.

La polisia ia dise ce los ia aresta un suspetada nomida Adelio Obispo de Oliveira, ci ave 40 anios. On reporta ce el ia pare mental disturbada. Suportores coler de Bolsonaro ia puxa e bate el ante sua aresta.

Tota la competores de Bolsonaro ia condena la coteli. Presidente Michel Temer ia dise ce un tal ataca es "nontolerable" en un stato democrata e ce el espera ce Bolsonaro va recovre rapida. "La tolera es un parte de democratia," el ia dise. "Lo es un parte de la rena de lege."