2018-09-01

Un barcon abandonada encalia en Miama

En Miama, la polisia esplora un portacontenador misteriosa e osidinte per informas, pos cuando pexores ia vide ce lo vaga prosima a la rejion Yangon.

La barcon, portante la nom "Sam Ratulangi PB 1600", ia es descovreda en la plu temprana de esta semana, flotante prosima a la costa de la capital comersial de la pais. Lo ia conteni no marores e no benes.

Autoriosas e empleadas de la marina ia entra a la barcon a jovedi per investiga. En un declara en Facebook, la polisia de Yangon ia dise ce la barcon es "encaliada sur la plaia" e ce lo "porta un bandera indonesian".

Aung Kyaw Linn, la secretor jeneral de la Federa Nondependente de Marores Miama, ia dise ce la barcon es ancora en state funsionable, e ce el suspeta ce on ia abandona sola resente la barcon. El ia ajunta: "Un razona debe esiste."

La barcon ia es construida en 2001. Sua longia es plu ca 177 metres, longo la pajeria de Trafica Maral, cual rejistra la moves de barcones tra la mundo.

La rejistra la plu resente de esta barcon ia es a lado de la costa de Taiuan en 2009. Esta es la esemplo prima reportada de la apare de un barcon abandonada en la acuas de Miama.