2018-09-25

La descovre major de un barcon ruinada portuges

Arceolojistes ia trova un barcon ruinada ante 400 anios a lado de la costa de Portugal.

La barcon reposa a 12 metres su la surfas de la acua, ensircada par spises, seramicas e canones gravada con la scermo eraldial de la pais. On ia trova lo prosima a Cascais, un vila turismal en la rejion de la capital Lisbon.

On crede ce la barcon ia es reveninte de Barat cuando lo ia afonda a alga tempo entre 1575 e 1625. Esta ia es a la zenito de la comersia portuges de spises con Asia.

Jorge Freire, dirijor de la projeta, ia dise ce la barcon es multe bon conservada. "De punto de vista istorial, esta es la descovre de la desenio," el ia comenta, descrivente lo ance como "la trova la plu importante de tota tempo" per Portugal.

On ia trova porselana xines de la tarda de la sentenio 16 e la temprana de la sentenio 17 en la ruina, e ance artileria de bronze e cascas de cauri, usada como mone en la comersia de sclavos.

La barcon ia es descovreda a la comensa de esta mense cuando on ia draga la estuario de la rio Tejo, cual flue longo Cascais e Lisbon. La maior Carlos Carreiras ia descrive la trova como "un descovre estracomun" cual va forti la "identia coletiva e valuas compartida".

Luis Mendes, ministro de cultur, ia dise ce on regarda la boca de la Tejo como un loca major per ruinas de barcon. "Esta descovre ia aveni per demostra lo," el ia ajunta.

La projeta arceolojial estende tra 10 anios, suportada par la vila Cascais, la governa e marina portuges, e la Universia Nova de Lisbon.