2018-09-06

Reportas de resiste ofisial contra Trump

En la SUA, un ofisior major su Donald Trump ia dise ce membros de la governa labora per frustra partes de la projeta de la presidente, per proteje la pais de sua "tendes la plu mal".

En un editorial en la jornal New York Times, la autor anonim ia dise ce la "manca de moralia" e "noncautia" de la presidente ia gida a desides mal informada e fretosa.

Trump mesma ia descrive la scrivor como "coarde" e la jornal como "finjente".

La jornal ia defende la editorial en un declara, disente: "Nos es estrema orgulosa ce nos ia publici esta peso, cual ajunta valua importante a la comprende publica de lo cual aveni en la governa de Trump."

La article de opina ia es publicida a la dia pos cuando estraedas de un libro par Bob Woodward sur Trump ia sujesta ce sua ofisiores xef es engranada en un "colpa de stato manejal" per proteje la nasion de sua presidente, incluinte par move documentos major a via de sua table ante cuando el pote suscrive los.

La lista de criticas de Trump en la article inclui sua consentas desorganizada, sua condui fretante e trivial, un noncapasia de segue sua desides, un antipatia contra jornalisme libre, e sua instintos "antidemocrata".

La autor descrive un "presidentia de du niveles", en cual la atas de la presidente – como sua disposa pasinte a "autocratas e tiranos" como Kim Jong-un e Vladimir Putin – es constrinjeda e redirijeda par "adultes en la sala".

Plu, el dise ce alga persones en la governa ia xuxa an sur usa la Altera 25, un regula en la constitui cual permete un vota par la vispresidente e un majoria de ministros per sutrae un presidente ci es "noncapas de reali la potias e debes de sua ofisia".

On reporta un promove atacosa de en la Casa Blanca per descovre la identia de la fontes de ci Woodward ia depende per sua libro Teme: Trump en la Casa Blanca.

Sur la article en la jornal, Trump ia tuita un sola parola: "TRADI?" El ia segue esta par demanda esce la ofisior esiste vera o esce la jornal ia inventa el, ajuntante: "Si la persona anonim COARDE esiste vera, la Times debe, per razonas de Securia Nasional, envia el a la governa sin pausa!"

Plu tarda, el ia ajunta un plu tuita, disente: "Me drena la Pantan, e la Pantan atenta contrataca. No ansi, nos va vinse!"