2018-09-27

Maduro vole presa manos con Trump

Nicolás Maduro, la presidente de Venezuela, ia dise ier ce el es preparada per presa manos con sua corespondente Donald Trump en la SUA, "an con la diferes".

La xef sosialiste ia fa un visita nonespetada a la Asembla Jeneral de la Nasiones Unida en York Nova "per defende sua pais". Ses nasiones ia acusa el de crimines contra umanas, e Trump ia indiceta la posible de ata militar contra Venezuela en ajunta a punis esistente.

Trump ia dise plu temprana ce el ta aseta consenta con Maduro. An tal, el ia dise ance ce "tota posibles es sur la table" car el "vole vide Venezuela ordinada".

Venezuela es en un crise grave de economia de pos 2014. On estima ce 2,3 milion sitadanes ia fuji de iperinfla, rompes de eletrica, e mancas de comeda e medisin.

A la Nasiones Unida, la xef de la pais ia declara: "An con la diferes, me ta aseta estende mea mano a la presidente de la Statos Unida, Donald Trump, per discute biladal la situa." En sua parla longa, el ia asentua ce el es "un laboror, un gidor, un om de la popla" e "no un maniate".

A martedi, la tesoreria de la governa SUA ia pone punis finansial a la Dama Prima de Venezuela, cual la sosialiste ia descrive como "punis nonlegal uniladal". Maduro ia acusa la SUA ance de "dona ordina a la resta de la mundo como si la mundo ta es sua propria".

La sosialiste ia repete acusas ce la SUA ia controla un ataca par avioneta en agosto, un ata sur cual la SUA nega tota conose. El ia xerca un consenta con Trump tra cuasi du anios.