2019-01-29

Boves malada pasa tra un mataderia polsce

La polisia polsce investiga un mataderia sur cual on suspeta ce lo contrabanda boves malada, pos un filma secreta.

La ofisior veterinar xef de Polsca dise ce la filma, difusada en la pais par la canal TVN24, revela “ativia nonlegal, car la matas ia es esecutada con intende a note per evita supravide ofisial”.

La filma mostra boves vidable malada, e laborores de mataderia ci talia la corpos mor. On no sabe a do la carne ia es enviada.

Esta revela es posible grave per la Uni European, car un scandal de carne de cavalo en 2013 ia esposa la complicadia de vendes de carne en la mercato interna de Europa. La scandal ia causa retiras de produidas, en cuando ofisiores ia labora per trasa carne suspetada.

Un declara par la ofisior veterinar dise ce sua esaminores e la polisia ia es avisada sur “matas suspetada nonlegal” a un mataderia prosima a Ostrów Mazowiecka en la norde-este de Polsca.

En la note de 14–15 janero, los ia trova ala oto boves malada, e “on ia fa un deside de mata la animales sin retarda, per fini sua sufri. En la esamina, on ia identifia la posesores de la animales, como ance un vendor de animales ci ia transporta boves nonconveninte per transporta, e empleadas de la mataderia ci ia es encargada sur la bonstate de animales.”

La declara ia segue a poca dias pos la difusa televisada, cual mostra boves, tro malada per sta, tirada de camiones a en la mataderia.

On ia comanda la esaminores a visita otra mataderias en la rejion, e la polisia atenta identifia cualce comprores o vendores de carne de animales malada, cual no conveni per vende.

Eurostat, la departe UE sur statistica, dise ce Polsca es la produor sete de carne de bove en la UE, longo datos furnida de mataderias. En 2017, lo ia produi 558 500 tones de esta carne e sua produidas.

Polsca produi cuasi du milion boves per mata en cada anio. An tal, la carne de bove representa sola 2% de la consuma de carne en la pais.