2019-01-21

Un redui de crese en la economia xines

La economia de Xina crese a sua rapidia la plu lenta de pos 1990, provocante temes sur la efeto a la economia global.

Lo ia estende a 6,6% en 2018, longo statisticas ofisial publicida oji. En la tre menses asta desembre, sua economia ia crese par 6,4% de lo a un anio plu temprana, un taso reduida pos la 6,5% de la cuatri presedente.

La datos segue la prevides, ma los asentua la ansia resente sur la crese lentinte en la economia du de la plu grandes de mundo. Ance la gera comersial con la SUA ajunta a la vista sombre.

La statistica nova mostra la taso de crese la plu debil pos la crise global de finansia.

An si oservores de Xina recomenda cautia a tema de la declara ofisial de la produi interna bruta de la pais, on regarda la datos como un indicador usosa de la curso de crese.

La crese jeneral lenti ja tra alga anios, ma ansia sur la rapidia de la lenti en Xina ia deveni plu alta en menses resente, e alga companias ia sona un alarma sur esta mercato importante.

Plu temprana en esta mense, Apple ia averti ce la debilia en Xina va afeta sua vendes, e fabricores de autos e otra companias ia vosi sur la efeto de la gera comersial.

La governa de Xina presa per move a via de un crese gidada par esporta, e per depende plu de la consuma interna.

Politicistes en la pais ia aumenta sua labora en menses resente per suporta la economia. Los ia atenta aumenta la compras par rapidi projetas de construi, redui alga impostas, e basi la cuantia de mone cual bancos debe reserva.