2019-01-18

Sensadores en spasio per defende contra misiles

Un reporta de la Pentagon dise ce la SUA debe rexerca tecnolojias nova, per esemplo un strato de sensadores en spasio, per trova e destrui misiles prosiminte.

La resenia dise ce la pais debe renovi sua program de defende contra misiles per combate menasas stranjer. Lo inclui un projeta per studia un sistem posible de sensadores orbital per intersepi e para misiles.

“La mundo cambia e nos va cambia multe plu rapida,” presidente Trump ia dise cuando el ia desveli la reporta. En la pasada, el ia comanda la militar a crea un ramo ses de se per serti “la domina american en spasio”.

Parlante ante la publici de la reporta, un ofisior anonim ia dise ce la spasio es “la clave” per defende contra misiles. Ma el ia asentua ce la militar fa no plu ca esamina esce un tal sistem pote funsiona, e ce no desides ia es fada.

Esta segue projetas ja anunsiada per construi plu sistemes de defende sur la tera en Alaska.

La proposas per armas en la reporta nova refleta ideas developada par la SUA en la desenio de 1980. Nonformal conoseda como “Star Wars” como la filma famosa, la Scema de Defende Stratejial ia es un scermo intendeda per proteje la pais contra misiles balistical intercontinental.

Presidente Ronald Reagan ia anunsia la conseta en 1983, ma lo ia es ultima abandonada en 1993 pos la fini de la Gera Fria.