2019-01-17

La corpo de un escavor barati trovada en un buco de rata

Sumerjores de la marina barati ia trova la corpo de un laboror ci ia es trapida con 14 otras en un mineria de carbon inondada en Meghalaya, un stato norde-este.

A 13 desembre, la omes ia entra a la poso nonlegal, de la spesie nomida “buco de rata”, e ia deveni trapida cuando acua levante de un rio prosima ia enflue.

Un veculo suacuan ia deteta la corpo a profondia de 48 metres. Lo va es estraeda de la mineria con supravide par dotores.

Sirca 200 salvores ia es enviada a la loca, do los ia atenta sutrae la acua de la mineria.

On ancora no sabe esce la otra escavores vive ancora, ma sola tre elmos ia es trovada ante la descovre de la corpo.

Atentas de salva presedente ia es impedida par un manca de aparatos. Inisial, on ia ave sola du pompas de potia basa per drena la acua.

La mineria de carbon do la laborores es trapida es situada en un distrito distante, e ave 112 metres de profondia.

Esta metodo de mina envolve escava dutos en la tera per crea un buco streta, e lo es perilosa. Laborores, incluinte enfantes, usa scalas de bambu per desende, e asidentes aveni comun.

La metodo ia es proibida en 2014, ma la posesores de la minas ia defia la judi en la Corta Suprema de Barat.

La plu de la escavores nonlegal de Meghalaya ia migra de statos visina per gania mone.

Barat es la nasion tre de la plu grandes cual produi carbon, e carbon furni 60% de la enerjia usada par la pais. Ma la industria es mal regulada. Laborores, ci fronti frecuente situas cual perili la vive, es poca protejeda contra menasas a sua sania.