2019-01-28

Un bande tai repenti pos porta un simbol nazi

Un de la bandes pop la plu popular en Tai ia espresa sua repenti pos la porta de un camiseta con suastica nazi par un de sua membros en un pratica televisada.

Fotos de Pichayapa “Namsai” Natha, cantor de BNK48, vestida en la camisa ia sperde virusin en la fini de semana, provocante un espresa de “xoca e angusa” par la ambasada israeli.

La dirijor xef de BNK48 e ia cantor, ci ave 19 anios, ia encontra la ambasador israeli e ia demanda per pardona. Multe tais dise ce los no conose la istoria de la nazis en la Gera Mundal Du.

Pos fotos de la pratica, Smadar Shapira, visambasador de Israel a Tai, ia comenta: “La presenta de simboles nazi par la cantor de la bande ia turba miliones de persones tra la mundo, de ci sua relatadas ia es matada par la nazis.”

Enlinia, on ia critica la bande, ma alga fanes ia clari ce ance los no ia comprende la sinifia de simboles nazi.

En un declara formal, BNK48 ia dise ce la “veste cual ia inclui un primida nonconveninte” ia “causa angusa e turba a persones afetada par la aveni pasada sur la crimin contra umanas tra la mundo intera”. Lo ia dise ce la bande va “fa tota posible per serti ce un tal situa va aveni nunca denova”.

Entretempo, Namsai ia espresa sua repenti a un conserta a saturdi, e, en un declara, ia dise ance ce el va labora forte per deveni plu bon informada.

La bande ia acorda partisipa en un seminar sur la Olocausto per aumenta la consensia, Shapira ia dise en Twitter.