2019-01-19

Espania es xocada par matas en violentia de jenero

On crede aora ce un om espaniol, condenada de mata sua sposa, ia omiside ance sua avocato de defende, con ci el ia fa un relata de ama, ante mata se mesma a venerdi.

José Javier Salvador Calvo, de 50 anios, ia salta de un ponte en la este de Espania cuando la polisia ia fronti el.

La caso ia xoca la pais, provocante debates sur leges de violentia familial.

En reata al la moris, la ministro xef Pedro Sánchez ia promete continua batalia violentia contra femes. On regarda sua tuita como un replica a Vox, un partito estrema destriste e influosa en Andalusia, un rejion sude. Vox vole para la aida legal a femes bateda par omes, disente ce lo favore la femes en modo nonjusta.

Salvador Calvo ia mata sua sposa, Patricia Maurel Conté, ci ia ave 29 anios, par fusil en maio 2003 en Aragon, un rejion en la norde-este de Espania.

Librida con restrinjes en 2017, la mator ia comensa un relata de ama con Rebeca Santamalia Cáncer, la avocato ci ia defende el a sua litiga.

La polisia ia trova la avocato matada par cotel a la casa de Salvador Calvo en Zaragoza, la capital de Aragon, poca pos 04:00 a la matina de ier, pos cuando sua sposo ia reporta el como mancante. El ia ave 47 anios.

Sirca medianote, la omisidor suspetada ia salta ja de un ponte en Teruel, un vila a 150 cilometres a la sude, cuando un patrulia de polisia ia vide el.

Carmen Sánchez, representor de governa local, ia comenta a reportores ce la avocato ia es un vitim de “violentia de jenero”.

En Twitter, la ministro xef ia dise ce cuatro femes ia es omisideda en Espania en dias resente, e ce tota persones debe labora per para esta situa xocante.

En la anio pasada en Espania, 47 femes ia es omisideda, cuatro en Aragon, en crimines de violentia de jenero.

La mata de Laura Luelmo, un ensenior con 26 anios, en Andalusia en desembre ia causa un onda de repulsa en la pais. On ia trova sua corpo, partal nuda, prosima a un vileta pos sinco dias de xerca.

A pos, Bernardo Montoya, un om local abitante ia confesa mata el pos atenta viole el. Montoya, ci ave 50 anios, ia spende ja tempo en prison per la omiside de un fem en 1995.