2014-11-03

Abitores de un parte de Benghazi parti ante un opera militar

La armada de Libia ia demanda ce abitores parti de un distrito sentral de la site Benghazi ante un opera major militar contra islamistes.

Plu ca 200 persones ia es matada en la site de porto pos la comensa de un atenta nova par la armada per recatura la loca de militias islamiste en la mense pasada.

La campania es gidada par Khalifa Haftar, un jeneral pasada, sur ci on reporta ce el es ance suportada par la armada.

A soldi, un portavose de la armada ia demanda ce abitores de la distrito Sabiri parti ante mediadia de oji.

Libia es en un state de nonstablia de pos la despone de Qaddafi en 2011.

La pais, rica con petrolio, es divideda entre du governas oposada, e tribus de rebelores, militias, e partitos political diversa combate per la potia.

La governa nova elejeda e internasional reconoseda ia es obligada a fuji a la site Tobruk en la este estrema, prosima a la borda con Misre, pos deveni forsada a via de Tripoli cuando militias enemin ia ataca la capital en julio.

Grupos islamiste, incluinte Ansar al-Sharia, listada par paises ueste como un organiza teroriste, ia declara un califia en Derna, un site costal.

La governa escluida ia perde la tre sites xef en la crise political:

– En Tripoli, la parlamento nova – la Congresa Nasional Jeneral – ia continua consenta. Lo ia crea an se governa alternativa propre.

– Benghazi, la site du e la sentro de la revolui de 2011, es xef ocupada par combatores islamiste, de cual alga es liada a al-Qaidah. Ofisiores, jornalistes, e ativistes sosial es asasinada a cada dia.

– Misrata, la site tre e la porto xef, es ance fidosa a la autoriosas de Tripoli. Se militias es lo cual permete ce la autoriosas resta.