2014-11-29

Un corte egipsian va deside sur Mubarak

En Egipte, on previde la deside de un corte en la reprosede de Hosni Mubarak, la presidente desponeda, sur alegas ce el ia conspira sur la mata de protestores en la revolui de 2011.

En la anio pasada, un corte de apela ia desfa la condena inisial de prisoni per vive cual on ia dona a Mubarak.

Si on desculpa el, Mubarak no va es librida, car el es ja prisonida per tre anios per froda de reservas publica.

La om de 86 anios nega tota la alegas.

En 2012, on ia condena Mubarak – como ance se ministro de internas Habib al-Adly – a vive en prison per aida reali la moris de protestores en la revolui cual ia obliga el a resinia final.

Ma en janero 2013, un corte ia suporta un apela par la du omes contra se condenas, per razonas tecnical, e ia comanda un reprosede.

En agosto, un otra corte ia comanda ce on libri Mubarak de prison e envia el a un ospital militar en Cairo, do on teni el en state arestada.

Se fios Gamal (a ante, se eritor legal) e Alaa (un comersior), es ance reprosededa sur otra alegas de froda.

Mohamed Morsi, la islamiste ci ia segue Mubarak como presidente, ia teni la potia tra sola un anio ante se despone par la militaria en julio 2013. Acel ia segue cuatro dias de protestas antigoverna e la rejeta par Morsi de un esije ultima par la jenerales per solve la crise political la plu mal en Egipte de pos 2011.

Abdel Fattah al-Sisi, un xef pasada de la armada, ia es elejeda como la presidente nova de la pais a pos.

En un developa separada ier, a la min du protestores ia mori en scaramuxas entre protestores islamiste e la polisia en Cairo.

La protestas ia es organizada par Salafi, un grupo estrema conserviste, cual ia oposa la despone de Morsi. La grupo ia demanda ce protestores defende lo cual lo ia nomi "la identia muslim" de Egipte.

Ajunta: La corte ia deside cansela intera la caso contra Mubarak.